Forum O-ocenialnia Strona G³ówna
POMOC Rejestracja SzukajFAQ U¿ytkownicyGrupy Zaloguj
adidas se

Odpowiedz do tematu    Forum O-ocenialnia Strona G³ówna » Regulaminowo Zobacz poprzedni temat
Zobacz nastêpny temat
adidas se
Autor Wiadomo¶æ
DorothyEva

Do³±czy³: 13 Lis 2020

Post adidas se Odpowiedz z cytatem
Beroende på vem du adidas tofflor tror designade Kanye West antingen skon som skulle bli adidas ZX 850 för Reebok eller så genomför Ibn Jasper ett socialt experiment för att se hur långt vi ska gå för att tro på något som är relaterat till hans goda vän. Att gunga på ZX 850 skulle orsaka uppståndelse i samhället och skulle troligen resultera i en försäljning av alla tillgängliga par och färger. Tidigare denna månad tillkännagav adidas en specialutgåva av mi adidas ZX Flux där du kan använda officiellt licensierade Star Wars-bilder och grafik för att applicera på de populära sparkarna via Photo Print-appen. Om adidas kunde arbeta med Kanye på exklusiv konst inspirerad av hans karriär, skulle det krascha appens servrar, men inte förrän de gjorde en båtmassa med pengar från alla barnen där ute som ville ha varje version.

Harden beskriver sin sko som inte bara något du kan bära på och utanför banan utan också en av katalysatorerna för den häpnadsväckande statistiken han lägger upp i år för Houston Rockets. Adidas Harden Vol. 1 har chansen att vara något speciellt för inte bara Harden och adidas, utan basketskorssneaker-communityn i allmänhet, som har klådat efter något nytt och adidas fotbollsskor friskt (de två har inte korsats på länge). Adidas Harden Vol. 1 Pioneer finns nu. Kolla in vår uppackning av swag från avslöjandet i Houston några veckor tillbaka nedan. Det var verkligen inte så populärt på 80-talet. Det fanns några skoföretag som dominerade all basket som Converse, adidas och Nike så jag trodde aldrig att jag skulle ha min egen signatursko förrän jag introducerades till adidas skor herr New Balance.

Jag avvek typ från de  stora tre eftersom jag letade efter något unikt och letade efter en välbyggd sko. Jag började inte tänka på signaturskon förrän New Balance kontaktade mig om det. Jag gillar verkligen adidas NMD. Ja, jag försöker få varje par. Jag gillar verkligen dem. Jag är också en Yeezy-kille, men den nya Yeezy-säsongen, de lagrar bara upp till storlek 15 och jag är en storlek 18 så det finns inget där för mig (skrattar). Presenterades förra året i sin låga toppform, fortsätter det distinkta temat denna semester 2016 med Pharrell Williams x adidas Originals Stan Smith Mid Jacquard 2.0. Medan rapparen, 2 Chainz, förhandsgranskade paret den senaste måndagen under Game 5 i 2016 års NBA-final, introduceras den nya adidas Alpha Bounce-silhuetten äntligen för allmänheten.

Modellen finns adidas predator nu tillgänglig hos adidas-återförsäljare i sin inledande färgton - Core Black / Iron Metallic / Clear Grey - för både män och kvinnor. adidas Running är glada att kunna ge dig sitt senaste tillskott till deras adidas AlphaBounce-franchise, adidas AlphaBounce Instinct. Adidas AlphaBounce Instinct är gjord för den mångsidiga idrottaren och är fylld med exceptionell komfort och flexibilitet. Dess design är tänkt att bära dig genom varje del av ditt träningspass utan att offra fotens naturliga rörelse och därmed hjälpa bärare att arbeta för att nå sin högsta konkurrensprestanda. Adidas AlphaBounce Instinct är inspirerad av rörelsen av människokroppen, den adaptiva designen på skon är tänkt att låta användaren röra sig "instinktivt." Denna etos inspirerade också blandningen av "våg" -strukturer mellan mellansulan och överdelen.

Nyckelfunktioner inkluderar ADAPTIVE TORSION / BOUNCE - Ett vridningssystem som gör att din framfot och häl kan röra sig oberoende av varandra utan att offra dynan eller komforten på Bounce mellansula. ADAPTIV SMIDNING - En andningsbar, konstruerad mesh övre smidd för att ge stöd och stabilitet för linjära och flervägliga rörelser. ADAPTIV TRAKTION - En Continental Rubber "! yttersula som ger dragkraft och hållbarhet för sinnesro på både våta och torra ytor. Adidas NMD-modellen kommer att släppas i en förpackning som Three Stripes kallar R1 Pack. Bestående av två olika färgvägar (endast 1 på bilden ovan) kommer båda alternativen med en actionfylld grafisk övre. Adidas NMD kommer med en Primeknit textilöverdel täckt av en ljudgrafik tillsammans med svetsade tejpkonstruktioner.

Nästa månad kommer allt som håller på att förändras med den kommande lanseringen av adidas Originals EQT Support Xeno Pack. Bestående av både den nyligen släppta adidas EQT Suport ADV och den klassiska adidas Running Support 93, kommer båda modellerna utrustade med det tidlösa färgschemat i svart, vit och subgrön. Att adidas se lägga lite pop till skon är de reflekterande Xeno-träffarna som noteras på både överläggen och hårdvaran. Från min vinkel verkar det som om EQT Running Support 93 använder mer XENO som EQT Support ADV, men allt som kan förändras beroende på hur ljuset träffar Xeno-accenterna. Sades släppas den 4 november, låt oss veta vilket par du gillar mest från adidas Originals EQT Support Xeno Pack. Det senaste som kommer ut från adidas ger dem hyllning till Hamburg, en stad i norra Tyskland, vilket också händer med det land som adidas härstammar från, bara om du inte var medveten om det.
Pi± Lis 13, 2020 08:43 Ogl±da profil u¿ytkownika Wy¶lij prywatn± wiadomo¶æ
Reklama

Pi± Lis 13, 2020 08:43
Wy¶wietl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum O-ocenialnia Strona G³ówna » Regulaminowo Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
Skocz do: 
Nie mo¿esz pisaæ nowych tematów
Nie mo¿esz odpowiadaæ w tematach
Nie mo¿esz zmieniaæ swoich postów
Nie mo¿esz usuwaæ swoich postów
Nie mo¿esz g³osowaæ w ankietach

O-ocenialnia  

To forum dzia³a w systemie phorum.pl
Masz pomys³ na forum? Za³ó¿ forum za darmo!
Forum narusza regulamin? Powiadom nas o tym!