Forum O-ocenialnia Strona Główna
POMOC Rejestracja SzukajFAQ UżytkownicyGrupy Zaloguj
puma

 
Odpowiedz do tematu    Forum O-ocenialnia Strona Główna » Regulaminowo Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
puma
Autor Wiadomość
Mag Roy



Dołączył: 10 Kwi 2021
Posty: 3

Post puma Odpowiedz z cytatem
Het ontwerp en het vetersysteem puma is gewoon iets dat ik niet kan omarmen. Ik zal deze doorgeven.Halloween nadert (31 oktober) en voor de gelegenheid onthult Puma een speciaal Blaze of Glory-pakket dat is geïnspireerd op vampiers. Met het klassieke Blaze of Glory-silhouet en Blaze of Glory Sock, de sneakers bevatten een gunstig zwart en rood kleurenschema. Met de roodachtige tint die bloed symboliseert, wordt de levendige toon via spikkels gericht langs de neus en door de middenzool. Beide zijn gemaakt van zacht nubuck en premium getrommeld leer, en de gedurfde, maar ingetogen paren zullen vanaf 14 oktober debuteren bij Puma-dealers.

Puma begint herfst 2016-versies van enkele van hun meest iconische silhouetten uit te rollen. Een pakket dat naar verluidt aanstaande vrijdag wordt uitgebracht, is het Puma Winter Spice Pack. Bestaande uit de Puma Suede en Puma Sky II High, laten we beide sneakers van dichterbij bekijken.Beide sneakers zijn zo gemaakt dat ze meer geschikt zijn voor het herfstseizoen en hebben een comfortabele en behaaglijke esthetiek met zacht nubuckleer puma rs x bovenste zit bovenop een tandvleeszool. Tip: het uiterlijk van de schoen is een set ton-sur-ton geweven veters. Beide paren zijn naar keuze verkrijgbaar in Black of Spicy Bronze. Welk paar wil je op 7 oktober laten vallen? Auteur s Take De Puma Suede in het pittige brons is dat paar dat ik in de gaten puma sneakers heb gehouden.

Het was mijn bedoeling om dit model in handen te krijgen, dit kan het zijn. De weeknd heeft zich aangesloten bij Puma en zal zijn eigen sneaker uitbrengen in 2017 30 september 2016 Als toevoeging aan hun selectie die al Rihanna en Kylie Jenner omvat, heeft Puma aangekondigd dat ze werken samen met Abel Tesfaye, ook bekend als The Weeknd, om hem een nieuwe Global Brand-ambassadeur en creatieve medewerker te maken. Verwacht wordt dat Weeknd zijn unieke creatieve lens naar PUMA-collecties zal brengen. De Grammy-winnende artiest zal PUMA's nieuwste Sportstyle-producten vertegenwoordigen, waaronder IGNITE evoKNIT en IGNITE Limitless-schoenen en Evo Apparel.

Ik denk dat het er eigenlijk beter uitziet dan puma schoenen het originele paar.Staple heeft onlangs samengewerkt met PUMA om een behoorlijk zieke samenwerking uit te brengen om de zomer af te sluiten.Inbegrepen in deze samenwerking zijn een handvol kleurstellingen van de Puma Suede en een kleuroptie van de Puma Blaze Van Glorie. Hier laten we u gedetailleerde afbeeldingen zien van de Blaze of Glory, die wordt geleverd met een bovenwerk van mesh en suède in het klassieke Pigeon-kleurenschema van wit, grijs en Pigeon Pink. Deze Blaze of Glory wordt vervolgens geleverd met spikkels op de Trinomic-tussenzool met demping om de look af te maken.Je kunt de Staple x Puma Blaze Of Glory nu bij geselecteerde Puma-retailers kopen voor $ 150.

Het tweede paar wordt geleverd in een zwarte basis die mooi contrasteert met de mint en Solar Red, waardoor mensen waarschijnlijk zullen zeggen dat het Yeezy-geïnspireerd is of iets dergelijks. Beide paren zijn geprijsd op $ 145 en zijn vandaag begonnen op de Pink Dolphin-locatie in San Francisco en Los Angeles, terwijl andere retailers ze naar verwachting op 23 september zullen uitbrengen. H / t: TSGAuthor's TakeBoth-paar zijn echt schoon, maar als ik moest kiezen Ten eerste zou ik waarschijnlijk alleen het lichtgrijze paar kiezen omdat het op Yeezy geïnspireerde paar is uitgespeeld sinds ... voor altijd.

Het is cool om te zien dat Puma Gore-Tex toevoegt aan een van hun lifestyle-silhouetten. Het is ook een goede zaak dat de schoen er vrijwel puma sneakers dames identiek uitziet als de lifestyle-versie. De Puma Clyde staat erom bekend traditioneel een suède bovenwerk te gebruiken, omdat het een licht gewijzigde versie is van de klassieke Puma Suede. Puma heeft besloten om wat flair toe te voegen aan de kenmerkende sneaker van de Hall of Famer door deze uit te rusten met nieuwe materialen. De Puma Clyde krijgt een nieuwe look van luxe en kleedt zich aan in leer met python-textuur in drie verschillende tonale kleurstellingen. Het silhouet maakt deel uit van de Puma Clyde Dressed Pack en wordt [img]https://www.by-lis.com/images/n/puma sneakers dames-650iga.jpg[/img] aangeboden in Whisper White, Puma Black of High Risk Red.
Sob Kwi 10, 2021 07:25 Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Reklama







Sob Kwi 10, 2021 07:25
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum O-ocenialnia Strona Główna » Regulaminowo Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

O-ocenialnia  

To forum działa w systemie phorum.pl
Masz pomysł na forum? Załóż forum za darmo!
Forum narusza regulamin? Powiadom nas o tym!
Powered by Active24, phpBB © phpBB Group
Design by Freestyle XL / Flowers Online