Forum O-ocenialnia Strona Główna
POMOC Rejestracja SzukajFAQ UżytkownicyGrupy Zaloguj
handschoenen look

 
Odpowiedz do tematu    Forum O-ocenialnia Strona Główna » Regulaminowo Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
handschoenen look
Autor Wiadomość
Barry Twain



Dołączył: 28 Paź 2020
Posty: 3

Post handschoenen look Odpowiedz z cytatem
Het interesseert me niet om handschoenen look naar de gevangenis te gaan of dood te gaan, ik geef meer om de veiligheid van mijn kinderen en dat soort dingen. Waarom zou je zelfs proberen te doen alsof je zoveel om me geeft en me dan naar een psychiatrische inrichting sturen - waarvan ik begrijp dat dit soort instellingen niet meer bestaan in de VS, ik ben gewoon zo ziek en moe van alles en nu ben ik op het punt dat als ze mijn kinderen als onderpand houden, ik niemand aanklaag, geef me gewoon mijn kinderen. Opnieuw heeft de familie mijn kansen om een rechtszaak aan te spannen of iets anders te doen, verknoeid. Nu kan ik niet eens een baan krijgen vanwege hun hacking- Fuck de hele wereld! Mijn leven is altijd onzin geweest, hoe goed of aardig of wat ik ook ben, en nu zal het door domme familie en vrienden onzin blijven.

Het is zo triest om vandaag in dit soort samenleving te leven. Het lijkt erop dat mensen alleen maar anderen willen ontmaskeren (onschuldig of niet). Sociale media RUINEREN tegenwoordig het leven van mensen! Een goede vriendin van mij maakte onlangs nieuws op een vuilnisnieuwskanaal CBC, die overigens bekend staat als het MEEST bevooroordeelde nieuwsprogramma in Canada, voor iets waar ze zich niet eens schuldig aan maakte! Ze maakten valse beweringen en beschuldigingen in een  onderzoekend (lachwekkend) rapport en besloten om latex handschoenen maar één kant van het verhaal te plaatsen. Als ik me niet vergis, zou een onderzoeksrapport dan niet dieper moeten graven en naar beide kanten van het verhaal moeten kijken !? Welnu, ik denk dat dit de reden is waarom CBC in de loop der jaren steeds minder mensen naar hen heeft laten kijken, dus dit moet de reden zijn waarom ze dit soort dingen alleen doen om beoordelingen te krijgen. Als ze echt bedenken wat ze doen als werkhandschoenen een "werk", dan zouden ze het goed moeten doen en niet door de levens en reputaties van onschuldige mensen negatief te beïnvloeden en te schaden !! Mensen die elke dag keihard werken, die geen misbruik maken van de overheid of het systeem en die eerlijk leven. Schaam je CBC voor het blootstellen van mensen die proberen privé te blijven in een samenleving waar Google, Facebook en Twitter iemands naam en reputatie in een oogwenk kunnen aantasten omdat ze NIETS verkeerd hebben gedaan! Ik vraag me af hoe jullie low-life individuen zouden voelen als de rollen werden omgedraaid. Het is moeilijk voor mij om te denken dat er nog maar weinig goede, normale mensen op deze planeet zijn.

Hallo jongens. Dit kan een beetje laat zijn, maar ik kwam zojuist deze post tegen en heb een eenvoudige oplossing voor degenen onder jullie die nog steeds worstelen. Onlangs werd ik gearresteerd EN veroordeeld voor DUI, en zoals we allemaal kunnen raden, publiceerde verwarmde handschoenen mijn stadskrant dit samen met alle andere arme sappen die die maand veroordelingen hadden ... Mijn eenvoudige oplossing zou echter zijn om te beginnen met het creëren van verschillende sociale media-accounts en zorg ervoor dat u uw volledige naam en locatie bij elk account vermeldt. Sommige sites die wonderen verrichten om op de eerste pagina van Google te verschijnen, zijn Facebook, Twitter, Youtube, Google, Vimeo, Instagram, Pinterest en SoundCloud. Als u op elk van deze sites een account aanmaakt, is het bijna een garantie dat uw krant blurp naar de tweede pagina van Google wordt gestuurd, die statistisch gezien de meeste werkgevers alleen naar de resultaten van uw eerste pagina zullen kijken.

We zullen geen persoonlijke informatie vrijgeven behalve zoals uiteengezet in dit privacybeleid of met uw toestemming. In dit gedeelte wordt beschreven aan wie we persoonlijke informatie vrijgeven en voor welke doeleinden: onze serviceproviders. We schakelen serviceproviders of zakenpartners in om namens ons taken uit te voeren en om ons te helpen bij het leveren van de Site of onze diensten. Sommige van deze derde partijen hebben mogelijk toegang nodig tot persoonlijke informatie om hun diensten uit te voeren. We schakelen bijvoorbeeld derde partijen in om ons te helpen bij het hosten van de site, het sponsoren van evenementen, het analyseren van ons siteverkeer en het online promoten van onze diensten.

Bedrijven die betrokken zijn bij fusies en overnames. Als we een deel of het geheel van ons bedrijf of onze activa verkopen of anderszins overdragen aan een andere organisatie (bijvoorbeeld tijdens een transactie zoals een fusie, overname, faillissement, ontbinding of liquidatie), kan alle informatie die via de Site wordt verzameld, Informatie kan behoren tot de verkochte of overgedragen items. Wetshandhaving, overheidsinstanties en rechtbanken: we kunnen persoonlijke informatie vrijgeven op verzoek van wetshandhavingsinstanties of overheidsinstanties of in reactie op dagvaardingen, gerechtelijke bevelen of andere juridische procedures om onze rechten vast te stellen, te beschermen of uit te oefenen of om ons te verdedigen tegen een juridische claim of zoals anders vereist of toegestaan door de wet, of om de rechten, eigendommen of veiligheid van een andere persoon te beschermen. We kunnen ook persoonlijke informatie vrijgeven om een schending door u van een contractuele of andere relatie met ons of uw illegale of nitril handschoenen schadelijke activiteit te onderzoeken of te voorkomen.

Met uw toestemming kunnen we meldingen, promoties of andere informatie sturen via e-mail, sms, telefoontje of post ("Communicatie"). U kunt ervoor kiezen om geen communicatie meer te ontvangen door uw voorkeur aan te geven in uw accountprofiel of instellingen. U kunt ook de afmeldinstructies volgen in elke communicatie die u ontvangt. U kunt ook een algemeen uitschrijfverzoek sturen naar. Houd er rekening mee dat bepaalde sitegerelateerde mededelingen noodzakelijk zijn voor de juiste werking en gebruik van de site en dat u mogelijk niet de mogelijkheid heeft om u af te melden voor die mededelingen.
Sro Paź 28, 2020 07:11 Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Reklama







Sro Paź 28, 2020 07:11
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum O-ocenialnia Strona Główna » Regulaminowo Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

O-ocenialnia  

To forum działa w systemie phorum.pl
Masz pomysł na forum? Załóż forum za darmo!
Forum narusza regulamin? Powiadom nas o tym!
Powered by Active24, phpBB © phpBB Group
Design by Freestyle XL / Flowers Online