Forum O-ocenialnia Strona Główna
POMOC Rejestracja SzukajFAQ UżytkownicyGrupy Zaloguj
sjaal warm

 
Odpowiedz do tematu    Forum O-ocenialnia Strona Główna » Regulaminowo Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
sjaal warm
Autor Wiadomość
Sigrid Vincent



Dołączył: 23 Sty 2021
Posty: 3

Post sjaal warm Odpowiedz z cytatem
Wat schedelkappen, motorhelmen en andere hoofddeksels betreft, ben ik sjaal warm het er meestal over eens dat het niet hoeft te worden verwijderd tijdens een buitengebed tijdens een evenement dat verband houdt met die sport. Afgezien hiervan, als je binnenshuis bent of, bijvoorbeeld, een honkbal spel tijdens een volkslied, dan gelden dezelfde regels voor het afnemen van je hoed. Wat me verbaast, is waarom mensen blijven proberen een 'uitweg' te vinden om iets te doen dat geen probleem zou moeten zijn ... om je hoed af te nemen voor slechts een een paar minuten uit beleefdheid en respect. Waarom is dit zo moeilijk te hanteren? Het antwoord is naar mijn mening puur en simpel 'luiheid'. Bedankt voor de opmerking en het gesprek.

Tom, kon het niet meer met je eens zijn. Bedankt voor het uiten van de andere kant van het argument, dat het niemand anders is wat een andere persoon doet, zolang ze hem niet persoonlijk beïnvloeden of op de een of andere manier schenden. Het heet vrijheid van dames sjaal meningsuiting, mensen. Deze wereld moet leren toleranter te zijn ten opzichte van anderen en niet zo verdomd beledigd te zijn door alles wat niet past in hun enge, zielige definitie van wat acceptabel is of niet. mijnheer Tom, het spijt me zeer te horen over uw specifieke situatie en wens u echt het beste Een late, sjaal dames lieve oom van mij (rust zacht) had een soortgelijk probleem en hij vond een zeer slimme manier om ermee om te gaan.

De reden waarom het gebruikelijk is om de hoed binnenshuis af te zetten (vooral bij het bezoeken van iemands huis en / of het eten van een maaltijd) is deze: wanneer iemand onder het dak van iemand anders wordt verwelkomd, is het goede, traditionele, warme gevoel van gastvrijheid (meestal) verleend aan iemand en het is (impliciet) een beetje beledigend om het hoofd bedekt te houden alsof je wil zeggen dat je de bescherming tegen de (buiten-, natuurlijke) elementen niet respecteert die wordt geboden door het (hoe bescheiden) dak van je zijden sjaal gast (en) ) en / of dat men niet van plan is om voor één enkele, eenzame seconde langer op die plaats te blijven dan de absoluut noodzakelijke hoeveelheid tijd die nodig is om te doen wat men daar ook ging doen.

Het is duidelijk dat men ook nooit zijn gast (of iemand anders) moet beledigen, wees hem openlijk en schaamteloos verwijten (vooral in het openbaar), dus wanneer een van mijn vrienden toevallig langs mijn (zeer arme maar schone en eerlijke) huis komt met een hoed op en vergeet dat doe het af, ik wijs alleen maar op de hanger naast de deur en zeg iets als: "Daar is de hanger, als je je hoed wilt laten rusten?" of "Zou je willen dat ik je hoed daar laat rusten?" "tot dusver heeft niemand (inclusief mijn overleden oom) deze uitnodiging ooit afgewezen, maar als ze enig teken hadden getoond dat ze het niet met me eens waren, zou ik (uiteraard) niet meer op de kwestie staan. Nogmaals, ik wens u de het beste.

Ik vraag hetzelfde als slechts een van de bovenstaande antwoorden. Waarom zoveel inconsistenties op basis van geslacht? Vrouwen lijken bijna elk uur een hoed te kunnen dragen, in elke context die ze willen, zolang de hoed maar geschikt is voor de situatie ( mode hoeden tijdens maaltijden, erediensten, enz.), terwijl mannen in bijna elke situatie hun hoed zouden moeten afzetten (met uitzondering van yamaca's zomer sjaal dames en andere spirituele hoofddeksels tijdens de eredienst).

Vooral op de middelbare school en op de universiteit is het meer dan acceptabel om een baseballpet te dragen in de klas, ik heb nog nooit gezien of gehoord dat dat een probleem is, vooral op het niveau van de universiteit waar je betaalt voor je lessen, ja, jij kan dragen wat je maar wilt, tenzij het leidt tot denigratie van de klas, en een honkbal zou dat niet doen. BEDANKT BEN !!! Ik ben een eenentwintigjarige vrouw die toevallig een zeer [img]https://www.clermontyellowribbon.com/images/h/zomer sjaal dames-124htf.jpg[/img] uitgebreide verzameling platte rekeningen heeft hoeden en mutsen en dergelijke.
Sob Sty 23, 2021 07:19 Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Reklama







Sob Sty 23, 2021 07:19
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum O-ocenialnia Strona Główna » Regulaminowo Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

O-ocenialnia  

To forum działa w systemie phorum.pl
Masz pomysł na forum? Załóż forum za darmo!
Forum narusza regulamin? Powiadom nas o tym!
Powered by Active24, phpBB © phpBB Group
Design by Freestyle XL / Flowers Online